
Folyami szállítás
4 db 80 m hosszú, TS típusú bárkával, 7 különböző tolási alakzatban, akár 2200 tonna összterhelésű szállítmányt tudunk mozgatni a vízen. Elvégezzük a kimosás elleni védelem kivitelezési munkáit és szükség esetén a hajóútforgalom terelések tervezését.
Kiemelt referenciák

Partfal rekonstrukció, Csongrád
A Tisza-parti város, Csongrád mellett a víz munkájának köszönhetően 10 méternél nagyobb vízmélység is mérhető, árvízek esetén ennek akár duplája. A városi folyószakasz külső ívére 40 000 tonnányi terméskövet kellett beépítenünk, amely megvédi a medret a kimosódástól.
Bővebb információ
Megyeri híd
A Megyeri híd szentendrei-dunaági felszerkezeti hídelemeit 6 db-ban szállítottuk az építési helyszínre.
Bővebb információ
Újpesti vasúti híd
A régi vasúti híd “K” elemeinek bontását két úszódaru együttes emelésével végeztük, majd az új szerkezeti elemeket a helyszínre úsztattuk. A vízi szállítást 8 úsztatási egységben valósítottuk meg.
Bővebb információSajtófigyelő
Építőipari Nívódíjat kapott a „Robinson” híd
A Nemzeti Atlétikai Központ osztószigeti gyalogos és kerékpáros hídja, közlekedési létesítmény kategóriában nyerte el az építőipar egyik legfontosabb szakmai elismeréseként számontartott díjat. A nyertes projektekről bővebben itt olvashatnak: Megmutatjuk az Építőipari Nívódíj nyertes projektjeit
Bővebb információLétrejött a kapcsolat a Duna bal- és jobb partja között a Kalocsa-Paks Duna-híd által
Videós beszámoló a Paksot Kalocsával összekötő Duna-híd jobb és bal parti összeéréséről
Bővebb információHajóról emelik helyükre a Lánchíd hiányzó műemléki elemeit
Képes beszámoló a Lánchídnál végzett helyreállítási munkálatokról.
Bővebb információ