Újpesti vasúti híd
A régi vasúti híd “K” elemeinek bontását két úszódaru együttes emelésével végeztük, majd az új szerkezeti elemeket a helyszínre úsztattuk. A vízi szállítást 8 úsztatási egységben valósítottuk meg a gyártás helyszínéül szolgáló Csepel és a vasúti híd munkaterülete között. Összesen 7 db hídnyílást kellett eljutattnunk Újpestre, melyek tömege egyenként 180-500 tonna között mozgott. A Duna ezen szakaszán teljes hajózási zárlatban végeztük a szállítást végig a budapesti hidak alatt, ami az általában “mértékadó” Margit híd esetében nem volt egyszerű művelet, de TS 80-as bárkáink, egy vontatóhajó és Zsombor tolóhajónk jól vették az akadályokat.
Kérjen árajánlatot!
Ha szolgáltatásaink és eszközeink felkeltették érdeklődését, és szívesen tervezné a jövőbeli projektjeit velünk, kérjen ajánlatot!